Hoofddorp - KvK: 66505585

Kant-en-klare onderzoeken, dashboards en demo’s

Kant-en-klare onderzoeken en dashboards

dashboard2Feedback Services heeft kant-en-klare onderzoeken en dashboards opgesteld, voor de sectoren ambulante dienstverlening, hotels, restaurants en besloten vervoer. Ons doel is om uw dienstverlening te verbeteren en uw medewerkers sneller te laten leren door de feedback-loop drastisch in te korten. Via deze surveys met dashboards kunt u snel en goedkoop beginnen. Een vragenlijst voor onderstaande dashboards wordt door de klant in circa 2 tot 3 minuten ingevuld.

Demo van een dashboard en websitepresentatie

Voor de sectoren ambulante dienstverlening (bv CV ketelmonteurs, installateurs, reparateurs), hotels, restaurants en besloten vervoer hebben we vragenlijsten en dashboards ontwikkeld. De vragenlijsten zijn opvraagbaar door uw interesse aan te geven.

Voor de restaurants heeft Feedback Services een vragenlijst en dashboard ontwikkeld waarbij de totale dienstverlening van uw restaurant kunt meten. Via deze link kunt u een demo van de dashboard bekijken. Op maat kan Feedback Services ook uw product, oftewel elk individueel voor-, hoofd- en nagerecht laten beoordelen door de klant. U krijgt dan stuurinformatie welke gerechten zeer goed of minder goed scoren, welke verbeteringen behoeven aangaande de sidedishes, waardoor uw keuken zich kan verbeteren en uw klanten vaker terugkomen en het rond zullen gaan vertellen aan hun vrienden en collega’s! Als laatste kan ook op medewerker-niveau gemeten worden. Deze kan ook op maat gemaakt worden. U kunt dus uw algemene dienstverlening meten, uw product oftewel uw gerechten of uw medewerkers.

Alle ingewonnen informatie kan ook op uw website gepresenteerd worden richting uw klanten. Hieronder is een voorbeeld weergegeven voor de restaurants waarbij de algemene dienstverlening wordt teruggekoppeld: